Dan före dan före dopparedan!

Och jag sitter i soffan och gör ingenting! Äter julskum så magen står åt alla håll och kanter.. Jag börjar känna mig klar.. Sista maten som ska inhandlas och i morgon ska det städas lite..
Idag har jag och Alva vart på köpis och fixat sista klappen till pappan! Jag tror han blir glad, om inte annat så kommer jag använda den.. Det är lite som en julklapp jag själv skulle vilja ha ;)
I går hade vi det Supermysigt på grötniddagen.. Alla tjejer har blivit så stora! Efter middagen gick jag på Combat! Åhhh vad roligt det var! Som om jag inte gjort annat under mina 3 års uppehåll från det.. Skitroligt och jag tog i så svetten sprutade! Idag har jag grym träningsvärk i rygg och axlar! Jag funderar på att gå på pump i kväll eller om jag ska låta kroppen vila från tyngdlyftning och köra en lätt löptur i stället.. Vi får se.. Nu väntar jag på att Alva ska vakna från middagsluren tror jag tar mig en julskum till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0