Sovmorgon..

Inte varje dag man får smyga in och väcka lillpruttan inte.. I dag vaknade jag kvart i sju när klockan var kvart över hade jag redan läst aftonbladet, alla bloggar kollat fb osv. så då smög jag in och väkte henne åååå så söt hon är när hon är yrvaken =)
I går blev det fjärran höjderbadet med Alvas mormor, det var mysigt.. Mycket barn och ALva älskar ju att bada och titta på alla barn.. Sedan är dte ju så fint där inne med alla stenar och palmer så hon hade fullt sjå att hinna med å titta på allt.. Mattias och Edwin var också där och badade.. Han är 4 så det var lite mer fart på honom..
Efter badet åkte vi hem och gjorde makaroner och korv som hon vräkte i sig alltihop helt på egen hand.. Sedan sov hon gott kan jag säga.. Det var nog det som gjorde sovmorgonen ;)
Själv tittade jag på en bra deckar i går Maria Wern - svart fjäril.. Tog ett glas rött och njöt av en sjukt underbart god chocklad.. Sedan sov jag också som ett barn, strax efter 22..
Jag vann auktionen på kavat skorna 160 kr, ett riktigt kap helt oanvända är dom också! SItter just nu och drömmer om en utlandsresa.. De är riktigt billga sista minuten nu.. 1500 kan du åka för.. Jag vill ju gärna tillbaka till Rhodos stad.. Bästa resan hittills det ja förutom Zhakyntos med älsklingen då.. Men nog vare finare i rhodos stad allt.. Gud så jag skulle vilja åka nu! Men det börjar dra ihop sig med tid =/ 2 veckor till jobbstart.. Till helgen sk vi till sthlm och helgen därefter är det tjejmilen också i sthlm ¨såååå vi får nog ta det nästa höst..

I dag ska jag i alla fall träna när M vaknar, blev aldrig något i går.. Men vi tar nog n promenad nu direkt på morgonen eftersom det inte regnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0