Nya tag

Japp Måndag i dag.. Och nu anser jag att semestern är över = frossan är över.. I dag tar vi nya tag.. Lunchen bestod av pannkakor a´la LCHF, bestående av ägg, mjölk, grädde, fiberhusk och kokos! Sjukt goda blev dom tillsammans med blåbär och hallon.. Till middag blev det kyckling i örtsås med blomkål till.. Supergott det med!
Sabina var här och lunchade med oss sedan tog vi en promenad och kikade in hos Ulrika som har blivit grannar med oss.. Vad fint dom har börja göra i huset! Nu på kvällen packde vi in oss i bilen och åkte till högbo jag sprang 7,3 och Mange, Anton och Alva gick runt sjön.. Blev lite besviken då jag följde skyltar som det stod 10 km på men när jag kom i mål och hade ju tagit tid och sträcka med gps:en visade den "bara" 7,3.. JAja roligt var det med en ny slinga och vilka mördarbackar det var! KOmmer ha sjuk träningsvärk i mina baksidor i morgon..

I helgen har vi vart i Hofors.. På hoforsrock! Vilken succé! Skitmysigt med filtar, solstolar och egna kylväskor för man fick ha med sig sin egen dricka in! Jag var där för radioaktiva räkor! Åh vilken spelning.. Jag drogs tillbaka 12 år i tiden direkt.. Jag har växt upp med den musiken, vem har inte det som bor i Hofors? Jag kände mig som 15 igen... Jag hoppade, dansade och sjöng genom hela konserten!
I går söndag var vi sliten.. OJoj det var längesen jag var såååm dålig! Som om min kropp inte tål alkohol.. På riktigt! Jag fattar inte varför jag envisas heller.. Jag blir ju alltid så dålig, men i lördags var nog fan sista gången.. igen..

Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med gott samvete.. Det har vart en intensiv dag.. Alva håller nog på att få fler tänder hon vaknade halv 6 i morse och har vart klängig och grinig hela dagen.. Hoppas hon får sova i natt... I morgon har vi 1 årskontroll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0