LÖrdag

I går var det fredag.. På fm var vi med Sabina och hennes hund chester i hemlingby och promenerade 6 km slingan.. Jätteskönt att få prata av sig lite med en VUXEN ;) På em kom Sara med Mille och hälsade på =) Det var längesen.. Vi funderar på att ta shoppingbussen med Sandvik och åka till Ullared i November.. Det vore skoj, de har ju tydligen byggt ut nu så leksaksavdelningen ska vara jättestor.. Bara jag slipper köra hela långa vägen själv så kan jag tänka mig att åka dit igen.. På kvällen var vi en vända på stan jag och Alva och sedan har jag grejjat med min telefon hela kvällen.. Att det ska ta 3 timmar att ladda över 600 bilder från iphonen till datorn? Visserligen var det väl en 50 filmsnuttar också men ändå??? Nu är dte gjort i alla fall och mobilen är rensad.. Har ju så gamla bilder jämt här på bloggen.. Men nu är det lite nytt och fräscht!

I dag funderar jag på om vi ska åka och bada någonstanns? Eller valbo? Hmm... Träna ska jag göra så fort Mange vaknar och springa.. Sedan åker han och jobbar igen vid 5 och 12 timmar framåt..
Nu ska jag se till att vinna en auktion på tradera.. Supefina röda kavat skor åt Alva, skulle passa så bra nu i höst till hennes röda höstjacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0