Liten blir stor

MIn lilla underbara bebis blir dagistjej! I går fick besked om att vi fått den dagisplats som vi hoppats på =) 5 min promenad från oss och 5 min till mitt jobb.. PERFEKT! Men lite jobbigt också... Nu är hon ju stor! Nu ska jag inte vara hemma med henne på dagarna längre =/ Men roligt och spännande också såklart.. Det blir en ny fas i våra liv.. På måndag ska vi dit och hälsa på och sedan börjar vi inskolning 17 oktober.. Så M hinner vara hemma och pappaledig han med ett tag..

I går tog vi en runda i valbo.. Det skulla inköpas skor och regnkläder.. Jag hittade regnkläder till mig och Anton inga skor dock.. Men sååå mycket annat fint jag hittade.. Det är verkligen min smak av kläder och färger nu i höst.. Så mycket fint! Men jag vet bara inte när jag ska ha det på mig? På väg till jobbet? Mycket koftor och mycket skinn.. Men jag vet inte.. Jag kan lika gärna gå i pyjamas till jobbet.. HIttade en superfin kort skinnjacka med avtagbar pälskrage på.. Precis en sån som jag vill ha! Men det känns lite sent å köpa en sån nu? Den blir nog för tunn snart..

I dag vet jag inte vad som händer.. En springtur med mitt hjärta och kanske en promenad på stan senare.. I morgon ska vi titta på fotona på gimlins och sedan ska jag till frissan, äntligen!

Men nu är det dags för frukost....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0