Ladda batterierna

Det fick jag verkligen göra i går... Började med en tur på stan helt ensam.. Jag köpte en superfin skinnjacka med pälskrage på bikbok en svart kort bikerjacka.. På ginatricot köpte jag en längre tunnt stickad kofta i knallrött fint nu till höstens alla färger och så köpte jag lite koftor och strumpor åt Alva.. Sedan mötte jag upp Sabina för en lunch på coffe lounge jag åt pepparlax.. Vi stötte på Mange och Ava som var ute på promenad så de följde också med på lunch.. Efter lunchen cyklade jag hem och hämtade bilen så åkte jag och Sabina till hemlingby och sprang.. Vi värmde upp 3 km och sedan joggade vi upp för slalombacken.. Gick mycket bättre nu än i våras nu tog vi hela backen i ett svep.. Ooohhh vilken mjölksyra! Sen på kvällen gjorde vi lax och räksoppa med blomkål.. Jag och Anton kikade på nya fångarna på fortet medan Mange var ute och drack en öl och spelade biljard med JOhannes..

I dag blir det mer egentid.. Jag ska till frissan kl 12 och det brukar ju ta en 3 timmar.. Ska bli skönt att göra något åt den här utväxten.. Först ska vi till Gimlins och titta på korten vi tog förra veckan..

Här är 6 månadskortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0