Hoforsdag

I dag tog vi en Hoforsdag! Det var längesen nu.. Vi åkte hemifrån halv 10 åkte först till Jessica i born och hälsade på Miranda och Alexandra var också hemma och Alva tyckte dte var jätteskoj att träffa lite äldre tjejer.. Där var vi och busade till efter lunch sedan åkte vi till Stina och kikade in hennes lägenhet och träffade Tuva och Wille.. ALva hade lika roligt där med.. Tror hon måste träffa mer barn.. SÅ hon blir lite mer social än att bara vara med oss hela dagarna.. Dagis kommer bli perfekt för henne! Efter det tog vi en promenad runt hammardammen bara hon och jag huuuur skönt som helst... Jag gck i mina tankar när det plötsligt slog mig hur himla tyst det var där i skogen.. Sååå himla skönt.. Här hemma är det alltid någonting på gång.. Man möter folk var och varannan meter runt boulognerskogen.. Men där mötte jag inte en enda människa.. Helt underbart! Jag saknar skogen.. och tystnaden.. Här hemma hör man alltid en buss vid sjukhuset och i värsta fall kommer ju ambulanshelikoptern och skakar om hela huset.. MInst en gång i veckan kommer den.. dag som natt.. Jaja.. efter promenaden åkte vi hem till mamma och pappa.. DÄr blev jag bjuden på nyfångad stekt abborre med romsås.. Satan så gott det var! Alva fick köttföärssås och spaghetti eftersom hon inte får äta insjöfisk.. I å för sig var ju den här abborren ¨fångad i havet men jag vågade inte ta någon risk..

Kl 7 var vi hemma.. ALva höll ut till kl 8 innan hon tackade för sig.. Jag tog en löprunda runt SÄtra.. har nog aldrig gått så bra tror jag.. 7 km på 40 min.. Jag svävade fram kändes det som.. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen skalla kudden.. Hålla tummarna på att Alva sover bättre i natt.. Natten som var vaknade hon 2 gånger först vid 3 och sedan vid halv 5 kl 6 gick vi upp.. DÅ hade jag nog sovit 1 timme sedan 3.. Det tar ju en stund att somna om och då var det dags igen.. Stackarn, måtte tandhelvetet komma ner snart.. Såg spetsen på en i dag i alla fall och den andra ligger strax under tandköttet på väg att spricka igenom när som helst!
Har bokat in ett Me and I party nu också, blev inte förrän i slutet av okt. men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.. Ska skicka ut lite inbjudningar men väntar nog till sep. Var ut på hemsidan och kikade och det fanns jättemycket fint i nya höstkollektionen! Nej duschen var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0