Fredag Fredag Fredag!!!!

JAAA för  dag är det freeedaaaag! Som jag längtat efter hela veckan.. I dag ska jag på massage kl 11 sedan ner på stan och hämta ut bilderna från Gimlins, köpa mig något fint linne till i kväll... Sedan ska jag vi åka hem till Hofors och lämna av lillpruttan =/ hos mormor och morfar.. Men hon får dte fantastiskt där sååå bortskämd och ompysslad blir hon.. Sedan ska vi åka hem och träna tillsammans, det har ju hänt 1 gång på ett år nu.. Och sedan ska vi gå ut och äta en bit mat det blir nog texas longhorn eller kalles, vi ska i alla fall prova nåt nytt.. Det blir ju alltid church street när vi går ut och äter.. Det är inte fy skam det heller maten där är ju ljuvlig men vi måste se nåt annat nu.. Och sedan har vi bokat bio den nya thrillern försvunnen som har premiär i dag.. Efter det kanske vi går ut och tar ett glas vin någonstanns =) Det ska bli superskönt att få vara tillsammans bara vi två, det behövs för att kunna vara bättre föräldrar! och så firar vi ju faktiskt 2 årig förlovning..

I går var jag och tränade armar och axlar och sedan var jag ner på stan och köpte nya springkläder till mig och till min älskling.. På stadium hade de bra pris på adidaskläder.. Jag behövde nya eftersom jag slitit ut mina gamla som jag köpte förra året och M behövde nya för han har inga.. Och jag ska verkligen få igång honom nu.. Det är ju så himla kul...

Nej nu ska jag sätta fart och njuta av varenda minut av den här dagen.. I morgon är dte lördag och cruising i gävle, fint väder skulle dte bli också.. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0