Åh regnet det bara öser ner

Fy för ett tråkigt väder! Vad ska man göra när det regnar? Jag vill gå på öppna förskolan men den är stängd.. Vet inte om de har öppna för terminen ens.. Men annars har de bara öppet måndag och onsdag.. I dag är det torsdag =/

I går var vi på gimlins och beställde bilder.. Åhhh vad söt hon var på allihopa! Skulle lätt kunna ta alla.. Men vi blev nöjda med de vi valde i alla fall.. 8 småbilder och en förstoring! De blir klara om en vecka.. Efter bildvisningen var jag hos frissan i 2,5 timme.. Hur skönt som helst! Och supernöjd med resultatet blev jag som vanligt.. Toppade lite på topparna och gjorde nya ljusa och inte lika många mörka slingor som sist.. SÅ nu är jag blond och håret känns fräscht igen..

I dag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Jag tror jag tar en vända upp på gymmet nu på morgonen.. Har tärningsvärk sedan i går då jag körde ben.. Vill gärna ta en springtur men jag vill inte regna bort..

I morgon var dte meningen att vi skulle åka till sthlm men vi har avbokat.. Känns inget roligt att stressa dit och stressa hem på lördagen.. Det känns som om vi får mer kvalitet om vi stannar i Gävle.. Då kan vi ta det lite lugnare och njuta mer av tiden.. Vi ska träna ihop gå ut och äta och gå på bio.. Och soooovmorgon på lördag! Lillpruttan ska njuta med mormor och morfar..
Nej nu ska jag upp på gymmet en sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0