Underbara liv...

Fan vad allt är underbart just nu! Har haft en lite låg-period men jag går lätt igenom dom när jag vet att det känns såhär efteråt..
Helgen har ju vart helt underbar! Tyvärr jobbar M 12 timmars helg så han kan inte dela den med oss.. I går hade vi mammas hund Ilah här, de var på hundutställning i Västerås med den andra odågan.. Ilah var ju helt fantastisk! HOn brukar vara jobbig men i går gick allt jättebra! Vi tog en promenad på 1,5 timme och det var inga som helst problem med barnvagnen.. Annars brukar hon dra så hemskt i kopplet.. Men jag tror nästan hon var lite stolt när hon fick gå bredvid vagnen, nästan som hon förstod att det inte är läge att bråka när vagnen ä med.. Hon är ju så mån om Alva, springer efter henne hela tiden och ska hålla koll..
Efter det var vi ute på gården.. Jag krattade undan en hel del och var tvungen att åka i väg och köpa lite penseer för jag fick sådana vårkänslor.. Så nu har jag jättefint på trappen.. SÅ himla nöjd att jag tog tag i landen i höstas, så de är ju nerklippta och jättefina nu.. Så då slapp jag det.. Tvättade och hängde ut premiårtvätten på sträcket så dte fik torka ute... Sen när mamma och pappa kom då tog jag en springtur genom boulognen.. Och så mycket folk det satt där.. Dte var proppfullt och så himla underbart at se alla ha så roligt..
Sen när Mange kom åt vi tacos (obligatoriskt på helgen) och sen var jag helt utslagen i soffan efter att hållt igång..

I dag vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på.. Tänkte ta en löptur med vagnen efter frukost.. Ser inte ut att bli lika fint i dag... Men kanske att det spricker igenom.. En tur på stan kanske?


En bild från i vintras.. Jag har inte overallen på henne nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0