Sälen!

Tentan i måndags gick sådär.. Den var mycket svårare än vad jag hade förväntat mig! Och de tyckte de andra tjejerna också... Men jag svarade på allt och efteråt när vi pratade om den tillsammans så hade vi svarat ungefär lika så då kändes det bättre! Jag hoppas det räcker till ett godkänd för någon omtenta har jag ingen lust med!
Efter tentan åkte vi direkt, strax efter 11.. Vi trodde alva skulle sova större delen av resan eftersom hon endast hade sovit 30 min sen 7.. men absolut inte! Vi stannade i hofors och matade henne och sen var hon trött från falun till mora.. där somnade hon runt halv 3 och sov 1 !! timme.. helt sjukt.. 4 timmars resa med gnällig bäbis var inte kul..

Väl framme tog vi en promenad och åt god mat som mamma gjort..

I går tog oss till backen och körde lite bräda och slalom.. Hela dagen var vi ute och gissa om det känns i mina  ben i dag ? Just det vi blörjade morgonen med att spring 7 km i enbart uppförsbacke så det + en dag med brädåkning... Behöver jag säga att jag har träningsvärk i dag... Men roligt var det! Jättebra backar men det var sämre med vädret.. Högst upp på toppen var det sådan dimma så man såg inte korgen framför och solen lyste med sin frånvaro =/ Mamma och pappa hade alva hela dagen vid lunch kom de upp till backen så åt vi våfflor tillsammans och Alva fick åka lite pulka.. På kvällen tog jag och Mange en biltur för att se till att allt var bra med Mattias stuga som ligger alldeles i krokarna här..

I dag får vi se vad dagen bjuder på.. Inge mer brädåka för mig i alla fall i dag vill jag vara med Alva.. Beror lite på vädret blir det dåligt åker vi till experia i Lindvallen och badar allihopa.. annars ska Mange och Anton köra lite slalom..
Får se om vi tar en löptur först.. Men mina ben lär nog vila sig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0