Nu är det ju slut?

Fan fan fan! Jag såg sista avsnittet av samcro i går =/ Men det ick ju inte att sluta titta.. Jag såg 4 avsnitt i går... och nu är det slut? Men gud för en bra serie! Helt otroligt! Som tur var slutade det helt okej så jag kommer längta men inte längta ihjäl mig efter säsong 4... Åh jag är så avundsjuk på M som inte hár sett sista säsongen ens.. Jag drog ifrån honom kan man säga nu på nattveckan.. Han ligger låååångt bakom.. Men han kommer nog kolla ikapp nu i fjällen..

Alva sov i sitt rum i natt igen.. Det gick inte lika bra som natten innan hon strulade desto mer.. Hon somnade igen på mage och det ser så sött ut (den här gången tog jag kort) men jag törs ju inte ha henne sova sådär med trynet rakt ner i kudden så jag vänder på henne och lägger henne tillrätta men då vaknar hon till och har svårt att somna in så där djupt igen.. Så mellan 21 och 23 sprang jag flera gånger.. Sen i natt också.. Vid 4 orkade jag inte mer då fick hon en flaska ersättning och sov till 7 i morse.. Så jag är ändå nöjd.. Hoppas inte det blir lika i natt för i mån måste jag vara skärpt när jag ska skriva tenta, jag var riktigt trött i morse.. Det går bara inte i morgon! Mange får ta natten.. Om han ens är vid medvetande efter 7 jobbnätter i rad!

I dag ska det packas! Har inte ens börjat.. har skrivit en lista och tvättat tomt i källaren.. Så det är bara att sätta fart! Och så ska jag trycka in det sista info. om kardiologi i min redan överfyllda trötta hjärna..

Jag har ont i benen också =/ Det känns som om jag skulle ha blåmärke längst hela smalbenen.. Vet inte varför det gör så ont.. Om det beror på att muskelfästena är lite inflammerade kanske? Jag smörjer med liniment så det känns som om jag ska bli skinnflådd.. Jag får nog vila några dagar till.. Men jag vill ju så gärna! Kanske tar en repa på gymmet när M vaknar.. Hur ska jag hinna allt? Jaja i mån är det semester i alla fall, gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0