Klädproblem =löst

Hej
I går var vi i Hofors hela dagen.. Vi hade begravning för min mormor! Det var superfint.. Musiken var kanon, passade perfekt! Sorgligt såklart men efteråt pratade vi om många fina minnen och fick skratta lite.. Så det var en fin begravning, sov gott nu älskade mormor!

Efter fikat var vi ner till familjen tiderman och planerade lite inför kommande bröllop =) Det kommer bli så himla kul och nu har jag löst det med kläder också.. En beige klänning i polyester som slutar under knäna (hm:s nya kollektion) och till det ett par bruna mockaträskor =) låter knepigt, men de är riktigt fina! Nu ska jag bara hitta en kofta att ha över axlarna.. Jag är sååå nöjd!

I dag är det skärtorsdag.. Såg en påskkärring och en påskgubbe nere på stan men hit ut hittar dom nog inte ;) ALva sover fm nu och jag har precis slängt upp lite kycklingar.. EFter lunch ska vi åka och handla in i helvete mycket påskgodis =) MAn får göra undantag vid högtider!
I morse var jag i alla fall och gjorde comeback på gymmet! Skulle värma upp med lite löpband men det gick så himla bra så det vart 30 min i varierande tempo och lutning! Sen körde jag lite olika muskelgrupper det är så himla skoj!

Nu kommer Mange med sallade från waynes.. synd att solen lyser med sin frånvaro =/ Ha en mysig påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0