Inte så konstigt..

Stackars lilla Alva som har så korkade föräldrar.. I dag hittade jag på en femte tand! Då äre väl inte så konstigt att man inte kan sova heller.. med jordens tandvärk! Den kommer i nedre käken bredvid de andra två, jag som har väntat mig en i överkäken..

I dag vaknade lillhjärtat kl 6 men då klev M upp så jag fick sovmorgon till kvart i 9.. Så länge har jag inte sovit på 8 månader... Riktigt skönt.. Sen har vi vart ut till valbo och fyllt på kylskåpet och jag kikade runt på nån snygg topp att ha till kvällen då jag och sara och några fler tjejer ska slå klackarna i taket till september i kväll.. Meeeen som vanligt så hittade jag inget.. Får bli nåt som finns i garderoben redan..

Innan det ska vi hinna med babysim och jag ska ta en springtur och äta tacos med familjen.. M håller på å polerar min fina golf, den ska säljas nu när M har köpt en skoda.. Och så fin den blir.. Alldeles klarröd.. Den är himla fin för att vara 20 år gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0