Förkylt mig..

FAaaan! Jag har förkylt mig.. troligtvis för att vi har fönstret öppet på natten =/ skitjobbigt när det rinner ur näsan konstant..
I går vart det att rycka ut och jobba lite extra.. Jobbade kväll och fick agera kordinator! Jättekul... Och det gick bra! KUl att träffa jobbarkompisarna igen och några nya arbetskamrater som jag inte har träffat förut.. Hade lite svårt att varva ner när jag kom hem bara tog mig nästan en timme innan jag somnade.. Och vaknade vid 4 av Alva... Sen hade jag ställt klockan på 06:10 för Sabina skulle komma med hunden halv 7 och gissa vem som tar sovmorgon? Det slår aldrig fel..

I dag har vi alltså besök av Chester.. Sabinas engelska springer.. Vi har vart ute på promenad i 1,5 timme och nu väntar vi på lunch och i eftermiddag ska jag träna... skiter i snornäsan jag SKA träna och så kommer anna och hälsar på med Selina =) Vi ska planera bröllopspresent.. det börjar dra i hop sig =) Vi funderar på att åka hoj ner till småland jag och mange.. men min måste ställas på och besiktigas före.. Letar tider men det är lite tjockt nu såhär på våren.. Hoppas vi får till det för det vore skitkul!

Nej nu ska jag fixa lite lunch till pruttan och mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0