EN väldigt låååååångfredag!

Japp i dag är det inte bara långfredag, utan en tidig sådan.. I dag fick jag igen för att ge Alva varmvatten kan jag säga.. Hon lät sig luras två dagar men inte i dag.. Halv 6 vaknade hon då smög jag in och gav henne 150 ml med 1 skopa ersättning, men icke! 20 min vart det tyst men 05:50 var det bara att kliva upp... Frågan är om det är värt det? Jag skiter i vilket bara jag får sova.. 1 timme till är lätt värt en flaska välling.. Så jag ger mig.. I mån ska vi sova.. Hon lär ju inte ska äta välling resten av sitt liv..

I går fick vi hem nya cykelsistsen och så var vi i väg och köpte en hjälm, så i dag hoppas vi på lite finväder så vi kan göra premiärturen =) I går em var vi till sandviken och träffade sara och mille.. Det var bara bra med dom och Mille är så duktig och kan stå helt själv i flera minuter =)

VAr i väg och handlade lite påskgodis också.. eller ja lite och lite.. Det blev 3,5 kg.. Haha.. det kom förbi en påskgubbe och han tappade hakan när han såg mitt ägg =) Det var riktigt billigt på Ica Maxi 2,90 kr hg!!!! Om man handlade övriga varor för 300 kr och det gjorde vi ju.. Jag har aldrig sett så billigt godis.. Och Mange sa att jag inte skulle komma hem med någon löjlig påse som tar slut på en gång.. men 3,5 kg var kanske i värsta laget.. Jag mår redan illa jag vet inte riktigt vad vi ska med allt godis till?

I dag har vi inga planer.. Det blir väl en sån där långfredag när allt är stängt och det finns inget att göra.. I morgon åker vi till mamma och äter påskmat i alla fall.. M jobbar sista em skiftet i dag så skönt dessa veckor är så himla långa..
Nej nu ska vi ha lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0