Dagen efter..

Uhu! I går var man bra klen.. Inte min grej det där med alkohol! En flaska vin gör att jag får ligga i fosterställning hela dagen efter... Jaja och inte kan jag säga att det var värt det heller.. För någon september det såg vi inte! Det var alldeles för mycket folk! Rummet där scenen ligger är alldeles för litet vi kom precis innanför dörrarna sen kom vi inte längre och det var värre än i en bastu så vi såg eller ja hörde halva låten Satelit sen stod vi inte ut.. Så det var himla synd! Men vi skakade lite rumpa till annan musik och det var skoj! Träffade 3 arbetskollegor och två tjejer fårn Hofors sen kände jag inte en kotte =/ Det är inte som förr inte.. Strax innan 1 gick jag till bussen.. I går fick jag sovmorgon men vaknade ändå kl 7 !! Men lyckades somna om sen till 10..
Sen gjorde vi inte mycket.. Det var superfint väder så v åkte ut till Mattias stuga vid storjsön och kollade läget.. Men det blåste som aldrig förr så där blev vi inte långvariga.. Vi var till ToysRus och köpte en gåvagn åt lillan.. Den uppskattades verkligen!
Efter det kom Wall och Camilla och mina föräldrar på kaffe.. På kvällen stratade vi grillen och sålde golfen =) Det var lite roligt för det visade sig vara en av Manges bästa kompisar som kom och kikade på bilen.. Han och hans fru Lina.. Så vi hade mer eller mindre halva bekantskapskretsen här i går.. Det är roligt med spontanbesök och jag tycker om att ha huset fullt av folk.. Skulle bara haft det lite större, då blir det roligare med bjudningar.. På tisdag kanske det löser sig ;)

I dag är det söndag! Vi har inget planerat.. ALva drog till med en sovmorgon ända till tio över 8 !! Kors i taket.. Så dte blev en sen frukost här hemma... Men nu så är alla vakna och vi ska ta och sparka igång här hemma.. Storstädning? Långpromenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0