2009

Det här kommer att bli det bäst året ever, jag känner det på mig =)

2008 var också bra men det här kommer verkligenatt slå det..

Ja början på året hade väl kunnat vart bättre, jag har legat hemma i någon form av magsjuka.. 2 dagar låg jag utslagen på soffan helt utan kraft.. Men inte med de riktiga symtomen.. men ändå.. sjuk har jag vart och nu mår jag bättre.. inte helt återställd, fortfarande mycket orkeslös men på bättringsvägen =)

Har börjat städa undan julen.. tack och lov! Ska ut och inhandla nya köksgardiner.. och nya fönsterlampor till vardagsrummet.. det kommer bli kanon ! sen är jag i full gång med att planera min 25 årsfest! Den kommer att bli av i slutet på jan. dte kommer bli kanon det med!
Flytten ligger lite lågt.. har ju till sista feb. på mig, så det är ingen panik med det.. har fått hit det viktigaste.. resten tar vi sen =)

I morgon ska jag ut och göra ett extrapass, tydligen är massvis med patienter, så vi behöver vara extra.. perfekt för mig som vart sjuk i 3 dagar och sjukskriven.. har lite att ta igen.. Sen är jag långledig, en hel vecka! Ska bli riktigt skönt.. har en del att stå i.. dels packa klart i lägenheten och göra klart här hemma.. massa som ska på tippen osv. Sen fyller jag ju år nästa helg och ska ha släktkalas..

Nu i helgen ska vi hem till Hofors på 50 + 50 årskalas, det är minmoster och hennes karl.. ska bli riktigt trevligt att träffa alla.. över 100 pers blir vi!!
Nej nu kommer syster, vi ska ut och köpa gardiner som sagt.. Men jag återkommer mera senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0