Nattpass nr 3

Ja då var det sista natten av tre nu då, äntligen =) Men det har faktiskt gått bra.. Har inte vart speciellt trött någon utav nätterna.. Får se hur jag mår i morgon.. Ska gå direkt och träna med Sanna på SATS och äta frukost på kanel innan jag går och lägger mig =) hehe.. får se hur det går.. Men men är ju ledig hela helgen så det borde inte vara några problem =)

I dag har jag och Nemo vart på kurs, det gick inte så bra.. Han är numera gratis.. Han var helt väck på träningen.. Ångrar lite att jag börjat så tidigt.. eller tidigt.. Just nu är han fläng.. men men.. vi får väl gå klart den här kursen då.. Den 5 okt, blir i alla fall mentalbeskrivning... skulle bli jätteglad om de sa att han var mentalt galen, det skulle ge svar på mycket.. men men..

I morgon ska vi på after work.. Eller jag ska.. med sanna och henne sjobbarkompisar =) ingen riktig afterwork.. vi bara kallar det så =) en ursäkt till å dricka vin... usch det där lät hemskt.. men men.. nej nu ska jag göra nåt annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0