Nattpass nr 2

Jaha då var jag inne på mitt andra av tre nattpass.. Det går bra.. I Natt jobbar jag med Karin Brinkman, det är roligt.. vi är jämngamla! Hittills har vi haft det lugnt.. peppar, peppar! Men man vet aldrig när det slår till..

I dag sov vi till halv 1 jag och Nemo, sen tyckte han att det var nog.. Jag försökte muta honom med att få ligga en stund i sängen om vi sov en halvtimme till.. Men jag fick rätt snart ångest.. Han får ju egentligen inte ligga i sängen, dumt att lära honom det då.. Såå jag klev upp.. Gjorde en fantastiskt god omelett.. Med korv, rödlök, bladspenat och fetaost! Efter det gick vi en promenad genom boulognen.. Sen slappade jag nån timme på soffan och på kvällen var jag och tränade 45 min spinning, det var jätteroligt och skönt.. Var ett tag sen jag gick på ett spinningpass nu så det var verkligen en nystart.. Bra musik och bra instruktör.. Det är ju A-O med passen.. Att musiken och instruktörerna är bra..

I morgon får vi se om Jessica och Jimpa kommer förbi.. Jag ska tvätta och gå på kurs med Nemo.. Jag hoppas jag hinner träna en sväng där också..
Nu ska jag uppehålla min vakenhet med någonting annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0