Helgjobb..

Jajamenn.. Då var det lööööördag då =) Jag jobbar e.m, det är skönt.. lugnt på avdelningen.. vi i personalen har beställt kina-mat som kommer om en timme =)

I går var vi ut en sväng jag och sanna, det var trevligt.. Det var lite folk, det var synd.. Hade gärna fått vara lite mer.. Men det blev tidig hemgång.. I dag har jag vart pigg och mått bra.. Jag och Nemo tog en riktig långrunda runt hela boulognen! Så himla skönt.. Jag älskar hösten.. Så lycklig när man får ta på sig jackan och varma kläder, hade till och med fingervantar på mig i dag =)

Annars händer det inte så mycket i helgen.. Jobba och i morgon träna och sedan hem till sanna för att fika lite.. Hon fyllde ju i veckan.. Sen bara ta det lugnt.. Nästa vecka har jag 3 nätter, så det blir mycket ledig tid.. då ska jag bara njuuuta av den underbara hösten =) Bar det inte regnar så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0