Borta bra.. men hemma bäst..

Jaaa det var den veckans semester det.. Men jäklar vad nice vi har haft det.. Massa sol och massa bad och ingenting mera.. Ätit gott och sovit mycket.. Tagt det såååå lugnt.. Fick det jättebra i rhodos stad, 150 m till vattnet mitt i smeten bodde vi.. Jättemycket fina resturager.. Ingenting var billigt, förutom spriten.. Vi köpte med oss en heeeel del hem.. Hade ordentligt med övervikt på vägen hem.. vi vägde tillsammans 30 kg ne och 42 kg på vägen hem =)

När jag kom hem åkte jag och hämtade nemo på en gång.. Han har ju vart hos mina föräldrar.. Det hade gått jättebra.. Sen efter det hem och packade upp.. I dag har jag vart ledig.. Har vart i uppsala och köpt en cykel, byggt i hop den och nu bakar jag blåbärspaj =)
I kväll kommer Magnus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0