Årets sista MC tur?

Jag vet inte om det är så, men det var jäääääkligt kallt i dag när vi åkte.. Jag och Pappa.. åkte till Leksand och över rexbo/falun hem.. Mycket trevligt och hur kul som helst! Skittråkigt nu när man snart inte kan åka mera =/

Har vart ledig i dag, ska jobba i helgen.. I kväll ska jag och sanna ut och göra stan.. Lite försiktigt hade vi tänkt, eftersom jag jobbar! Vi får väl se..
Jag har fått en student med mig på jobbet !! Det är skitkul.. Känns liiiite konstigt eftersom jag nyss själv vrt student, men riktigt roligt.. Hon går i andra termin, så nivån ligger rätt lågt.. Men jag tror nog att jag bidrar med nåt i alla fall =)

Nu sitter jag vid min dator i vardagsrummet och äter Dark pistchio och dricker pisang ambon med apelsinjuice =) Det är alldeles grön och ser rätt giftig ut, men riktigt god var den.. Köpte den bland andra i rhodos.. Vi köpte också likör 43 som vi ska dricka i kväll =) Bara EN drink..
Nej duschdags för mig.. Sanna slutar om en timme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0