LÅngledig...

Kan jag lova.. 5 dagars ledighet har jag framför mig =) Vad ska jag hitta på dårå? Inget speciellt faktiskt.. bara njuta och bara vara..

I dag har jag precis vart ute på en långpromenad med Nemo.. Innan dess skjutsade jag ner Mange till sin tatuerare, skall vara där till kl 3 i dag.. Om en liten stund ska jag knalla ner till mitt gym och köra ett spinning pass och ett core pass =) sen ska jag hem och laga hemmagjorda köttbullar!
Jag skulle nog lätt kunna vara lyxhustru i några år.. Men men.. jag skulle nog börja klättra efter väggarna efter ett tag.. älskar ju mitt jobb också.. sååå. förresten! Jag har ju sökt en tjänst nu så jag kan ju inte bli någon lyxhustru än ;)

Kommentarer
Postat av: Kakan

Wieee! Sitter här och jobbar natt och väntar på att du ska sova klart och komma tillbaka. Och så hittar man adressen till din blogg, skoj skoj! :o)

2008-11-22 @ 01:39:28
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0