JObbar natt..

Ja det är väl egentligen enda tiden till å fördriva med lite blogg? Den går ju så sjuuuukt sakna annars.. Fast i natt måste jag ändå påtala att jag har haft att göra minsann.. Första gången jag sätter mig ner nu... nästan.. det har vart spring hit och spring dit.. och dålig hit och kissnödig dit..

Annars då.. Var in till falun i dag och skulle göra tatton på benet.. åkte in riktigt tidigt eftersom jag och syrran skulle fixa lite julklappar.. när jag kommer dit glad i hågen kl 12 så har min tatuerare fått ryggskott =/ liiiite surt att ha setat och åkt i 10 mil för ingenting.. i å för sig fick vi bra många julklappar avklarade.. riktigt skönt.. syrrans och magnus klappar är klara.. Bara de riktigt svåra kvar, mamma och pappas och antons.. vad vill en 8 åring ha? Fick äåven lite julpyssel handlat.. har köpt 20 julkort som ska postas.. var det innan 16 dec? en ny adventsstake, sån man tänder ljus i.. jag och anton invigde den redan i kväll, jättemys var det.. Känner för att köpa lite nytt sådant pynt nu när jag och Magnus ska bli sambos, vill liksom börja om från början då..

I morgon ska jag sova ut eftersom jag har en natt till.. sen ska jag ta mig till gymmet, sen kommer syster förbi och ska hämta köksstolar och rota igenom klädhögen som jag ännu inte tagit reda på.. rensade ut i klädgarderoben och nu ligger allt i en hög mitt på golvet hjar gjort i snart 2 veckor.. inte bra... efter det blire nog lite mys innan jobbet.. sen på lördag och söndag blire fullt upp.. på lördag åker jag in till falun igen och får tatton gjord!! sen blire barnkalas.. på¨kvällen ska jag och magnus ut med mina vänner och lyssna på jhonny cash couvers, jätteroligt ska det bli.. Sen på söndag ska vi på kalas igen hos magnus systers barn.. och på söndagkväll kommer en vän till mange över och vi ska faktiskt grilla =) och kika på film... jätteroligt.. ska försöka hinna med å slänga upp lite julpynt däremellan också..

Nej nu får klockan bli kvart i sju så Kakan kommer och tar över här efter mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0