Världens bästa hund =)

Jaaa det är min Nemo det! I går hade vi avslutning på bruks.. Vi gjorde allmänlydnadstestet! Vi fick mycket väl genomfört på alla moment utom ett, då fick vi bara väl genomfört och att vi kunde träna mer på det =) Han var sååå duktig min älskling.. Så han fick ett märgben av mig när vi kom hem =) Nu sk ajag anmäla mig till tävlingsförberedande kurs till hösten med honom =) och så har vi redan anmält oss till MH-test.. Måste komma mig för och ställa ut honom nu också bara.. det kanske blir till högbo i sommar =)

Annars då.. Jobbar i dag igen.. har ännu inte blivit smittad av magsjuka.. peppar peppar.. Hoppas jag slipper det också.. halva personalstyrkan har åkt på det tyvärr =(

I dag är det vårruset också.. men det blev ju inget av för mig då eftersom jag jobbar.. och så tycker jag att det är lite kort, bara 5 km =) Men i å för sig kanske det skulle räcka åt mig nu.. som är så otränad..

Ja i helgen gäller det!! Jag och Sanna.. heartbreak ;) det blir skitkul det.. Laddar som bara den nu.. kommer säkert bli superbesviken..
nej nu är jag hungrig måste fixa lite frukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0