På jobbet..

Vart annars? hehe.. går hur bra som helst.. är lite trött i dag, men det funkar.. Jobbade e.m i går..
I dag efter jobbet skall jag tvätta och träna.. var på gymmet i går, men det är inte alls lika roligt som gruppträningen.. vill så gärna gå på pumpen i kväll, får se om jag hinner med..
Beställde nya träningsbyxor i går.. ett par Ufos såklart =) olivegröna.. såååå snygga.. Hoppas de hinner komma innan helgen..

I helgen blire Hoforsvisit igen då.. På fredag fyller min vän jessica år, då ska jag hem dit på middag =) och på lördag ska jag och emma ut och svänga våra lurviga.. det var sååå längesen vi gjorde det nu =) Ska bli så skoj..

På torsdag blir det bio ;) Det blir en jättebra film, svensk thriller.. me like.. Annars då? Mår bara bra.. tränar och står i.. Leker med hunden..

Nej nu ska jag jobba på lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0