Ny dag nya tag

Yes och ny vecka dessutom =)
Helgen har vart bra.. var hem ttill Hoffe.. I fredags var jag på kalas hos jessica.. klippte och färgade håret =) och i lördags var jag och emma ute och fikade och gjorde stan på hofors.. på kvällen kom jenny och vi gjorde tacos och hade det myspys hemma hos emma..
Efter melodifestivalen gick vi hem till Ingela, där vi vart med om en polisra´zzia, de hade fått larm om skottlossning från ingelas lägenhet.. Det var mindre trevligt.. men men..
Sen gick vi på depå och det ska jag aldrig mer göra om.. fyyy vad tråkigt det var.. Bara yngre som man inte kände igen alls.. jaja.. sov över hos jessica och jimmy och var som en död fisk i går.. som vanligt ;)

I går kväll kom Staffan också.. mmmm.. jag vet.. men men.. vad gör man? Blommor hade han med sig å =/ och så gick vi på olearys och åt hamburgare.. hur mysigt som helst... jag känner mig lite splittrad just nu.. och förvirrad! drygt..

I dag är jag på jobbet.. i kväll ska jag träna.. och städa min lägenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0