ledig helg

Yes sitter i Hofors och kan inte sova längre =/
Var grymt trött i går.. jobbade hela dagen, vilket gick bra.. hade en lugn och skön dag.. åkte direkt till hofors och till Lottas klipperia.. Jenny klippte och färgade mitt hår =) Vart såååå nöjd.. efter det åkte jag ut till jessicas mamma i sibbersbo.. där var hela deras släkt, jessica fyllde år i går och carina fyller på måndag.. väldigt trevligt var det =) men åkte hem vid halv 9 för jag var så trött.. har sovit enda till halv 7 då var jag klarvaken =/

I dag blir det utgång med emma och jenny.. vi ska nog hem till ingela sen, anna ska vara där å.. det blir nog trevligt! Nu gnäller min hund, hN Hr långtråkigt.. han var med mamma på jobbet hela daegn i går.. för hemma hos mig installerade dom bredband, så mamma tog honom med sig redan i torsdags..

nej om man ska överraska med lite frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0