Ledig helg..

Jajamenn!! I helgen är jag ledig.. och singel ;) Det kan bli farligt det..

aja.. Har i alla fall vart och tränat.. var på pump i går.. var ju ett BRA tag sedan sist så jag tog det lugnt.. minst vikter av alla.. och kan knappt gå i dag!!! Är så sjukt stel i hela kroppen.. ont gör det när jag ska sätta mig ned.. I morse var jag på core, den är så himla bra.. sen vart det frukost på kafe canel, så jäkla gott.. efter det åkte jag hem och myste lite med nemo.. sen tog vi en lång skön promenad i vårvädret.. Helt underbart! Var så värt att byta bort min f.m mot daniels e.m =) UNdrar bara vad jag ska hitta på.. åka till hofors? Eller stanna i gävle? hmm.. svårt val.. I mån ska jag i alla fall gå på gymmet och efter det ska jag bestämma mig..

De här dagarna har jag funderat en massa.. och jag orkar inte vara arg längre.. jag har kommit till insikt =) Jag är sååå nöjd med min tillvaro.. Jag mår riktigt bra just nu.. Jag behövde verkligen göra slut med Staffan, han var inge bra för mig.. Jag behöver trygghet.. Nu ska jag bara finna den tryggheten i mig själv.. känner mig stark nu..

Nej nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0