Karlar är svin...

ja då var man singel igen då!! I morse bad jag min så kallade pojkvän fara å flyga åt helvete! Jag vill aldrig mera se honom..
Finns det någon tjej som tycker att det är okej att ens kille har gamla porrbilder på en bekant till mig i sin dator? Eller att han har spart gamla porr sms som är över ett år gamla i sin telefon? Fast han har ny tjej? Nej sjukt störd är vad han är.. Jag mår så illa när jag tänker på honom.. och jag som trodde jag var lycklig? Nej fy fan..

Nu jäklar ska jag leva livet!!! Ingen att ta hänsyn till.. respektlösa svin!! Hoppas du dör ensam och olycklig..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh nej vad hemskt! Jag förstår att du gjorde som du gjorde, det hade jag också gjort utan att tveka!! Hoppas du inte mår allt för dåligt, det är han inte värd! Kramar!!

2008-03-03 @ 09:47:03
URL: http://jessicanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0