Bättre...

Mmm jag mår så mycket bättre, och känner mig redan så mycket starkare! Jag klarar mig så himla mycket bättre utan honom.. Stor respektlös egoist orkar jag bara inte med.. Nej tack!

I går var jag på stan.. tecknade ett nytt medlemsskap i worldclass =) mitt fawogym.. Fick ett par nya träningspjucks, riktigt fina.. Var där i morse.. körde core och spinning.. guuuud vad jag har saknat!!!! Ska dit i mån med då ska jag köra core och booty.. på fredagmorgon blire nog lite gym och sen gratis frukost på cafe kanel =) Världens bästa gym..

efter det tog jag och nemo en långpromenad genom boulognen..

Köpte mig en ny klocka i går =) Som jag suktat efter sen i dec. Nu tyckte jag definitivt att jag var värd den, så den köpte jag.. 1300 kr fattigare =/
och så har jag och nemo anmält oss på kurs =) 31 mars ska det bli pli på hund.. I dag åt han upp mina finaste converseskor.. men posten, den kommer han inte åt längre.. för nu har jag satt upp en korg under brevinkastet ;)

I helgen är jag ledig.. bytte fredagen med daniel.. jag ska jobba e.m och han min f.m.. Har ju ändå inget för mig så det spelar ingen roll.. åker nog hem till Hofors en sväng kanske.. får se.. Nej nu ska jag jobba vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0