Snart är det midsommar..

Jajmenn och jag är ledig.. JObbar afton, men bara till kl 15 =)

I går var jag ute och körde mc, jag vickade omkull för första gången.. hehe.. rakt ner i ett dike.. Vi kör ju på gamla faluvägen och den är rätt smal.. i alla fall om man ska göra garagevändning.. jag råkade luta för mycket åt ena håller och där fanns ingenting att ta emot sig med så det vart en kullerbytta rakt ner i dikt =/ gjorde inte illa mig som tur var.. det var ju mjukt och jag hann undan med benet.. motorcykeln klarade sig också =) inte en repa.. den landade ju också mjukt i mossan.. men jäklar vd roligt det måste ha sett ut =) sen skjutsade jag mamma också.. det gick bra.. vi körde och ilah sprang bredvid som en galning.. hon till och med blödde på tassarna när vi kom hem =/

Annars så har jag inte gjort så mycket.. storstädat min lilla lägenhet =) det var jättefint.. nu håller vi på å planerar inför midsommar.. vad fan ska man hitta på?

Nej nu är jag hungrig, dags för mat..

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt o va ledig på midsommarkväll!

2008-06-18 @ 19:35:46
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du vet väl om att dom har tagit bort garagevändningen? Nu ska du endast vända efter du har kört genom konerna. Så räcker med att du rundar sista konen..

2008-06-19 @ 09:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0