Mår hur bra som helst...

Hej! Har vart på en underbar semester.. eller det var väl i å ta i.. Har vart på skitig festival i 4 dagar nu.. Men roligt var det! Åkte i onsdags och kom hem i går.. Har skrattat, supit, och sett en jävla massa bra band =) KOmmer kanske bilder inom kort.. nu när jag äntligen fått internet, men inte kopplat in det ännu ;)

Mc körningen går också framåt.. I går kväll körde vi för första gången på landsväg =))) Jag var skitnervös hela tiden.. men det gick skitbra.. och i dag körde vi på motortrafikled.. Gick av bara helvete! Det är såååå himla kul.. V. 31 börjar ju närma sig =)

Nu i veckan ska jag mest återhämta mig.. jessica kommer in i morgon och vi ska äta och gå på bio.. sen blire lugnt..

Kommentarer
Postat av: Linda

vad händer v31? :)

2008-06-30 @ 19:45:57
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: TEssa

V. 31 tar jag intensivkurs för MC =)

2008-07-03 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0