Torsdag..

I morgon är jag ledig.. I kväll ska jag och Sanna passa på att dricka lite vin och gå ut, det är jättefint väder =) Det kommer nog bli väldigt trevligt!!

I tisdags var ja också ledig.. då tog jag och pappa en långtur med mc:n, 20 mil vart det.. Var till smedjebacken och vände.. Skitkul var det.. Fick prova pappas hoj i onsdags, den är 600 kubik.. MYCKET mer lättkörd än min.. Sen körde vi runt i Hofors samhälle, det gick skitbra.. Så nu är jag inte det minste nervös inför uppkörningen.. Mer nervös inför uppskrivningen, inte själva provet, utan det att jag inte hunnit läsa nånting just.. Inte skrivit en enda pärm, tänkte köra på i nästa vecka då jag jobbar lite nätter och har en massa ledig tid över..

Annars då? är det nå¨n som är intresserad av en hund kanske ? Han är mycket billig just nu.. SOv hos mina föräldrar i tisdags, deras tik löper och Nemo var vaken exakt heeela natten och ylade.. Jag var tokig! Sov endast 2 timmar.. Jag hatade honom på vägen hem sen.. stackarn, så kär han är..

Nej nu ska jag väl jobba på här så jag får gå hem nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0