Torsdag..

Jag har ju glömt att tala om att jag blivit brunett igen =) Blev det i förra veckan innan festivalen.. Trivs riktigt bra faktiskt.. kände att jag var i behov utav en förändring..

I går var vi ut en sväng.. var på berggrenska och drack ett glas vin, sen åt vi på donken och gick hem och sov =) Syster kom in.. stackarn åkte hela 6 mil för ingenting ! Det var vi och sanna... men roligt var det i alla fall att ses lite..

I dag har jag äntligen tvättat alla mina kläder.. har vart helt klädlös sen festivalen.. sen sprang jag och nemo en runda också.. var riktigt skönt..

I mån är jag ledig!! Ska bli underbart att sova ut.. ska träna också, vilket jag inte hunnit med nu på över en månad.. sen hem till Hofors och köra lite mc, vi ska ta en långtur i mån =) JObbar sen hela helgen..

Har en film hemma som jag ska se i kväll.. "säg det inte till någon", hoppas den är bra.. Funderar på att köpa hem lite snarre också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0