Kör vidare..

Jajamenn, i dag stod pappa på plingklockan kvart i 9, då var det dags att ta en tur igen då =) Vi åkte till körbanan och körde! Synd nog hade de grävt upp halva banan, så det gick sådär.. Men lågfartsbanan kunde jag köra på och den behöver man ju även också träna på.. Var en körledare där från gävle trafikskola som hade sagt till pappa att det såg bra ut =)

Efter det tog vi en tur ut på bönan, för att känna lite vind ;) Pappa körde jag satt bakpå.. Vi hade ju bara en cykel och jag kan inte skjutsa honom!

Är tillbaka på jobbet.. Hade mer än gärna vart ledig, men jag ska inte klaga.. Blir mycket ledig nu i veckan ska jobba 3 nätter endast resten av veckan, så det blir soft! I morgon ska jag åka till körskolan (för första gången) och försöka få lite teori gjord, tänkte även beställa ett uppskrivningsprov.. så får det bära eller brista !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0