Gissa vem...

som klarade teoriprovet i dag då för motorcykel?? Jooo jaaaaag =) hur nöjd som helst.. 56 rätt hade jag =) Så himla glad att slippa göra om det.. sååå skönt att klara det på första =) Nu äre bara det roliga kvar, körningen..

I dag på jobbet har jag en riktigt skitdag! Bara för att kompensera det bra i morse då.. Jag började med att spilla kaffe över hal mig, sen har jag haft dåliga patienter som kräver mycket tid, så jag hamnar efter.. och sen efter att jag blod, urin, nasopharynx odlat en patient spiller ut heeeela soppåsen ut över golvet.. så det var bara att lägga sig på alla fyra och sopa i hop använda hanskar, blodiga plåster och annat äckel =/ Men skitsamma! Jag är så glad för jag klarade provet och att jag har semester på fredag =)

Var och tränade i dag för första gången på länge, det var skönt.. och så sprang jag en vända.. gick en sväng på stan och hittade en kofta som jag la undan till i mån, hade inga pengar med mig..

I mån efter jobbet åker jag direkt till Hofors och firar min familj... sen äre bara fredagen kvar! Sen semester =) och en underbar helg i sthlm med josef!

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTIS till uppskrivningen!!!! :D

2008-07-23 @ 20:12:14
URL: http://jessicanorling.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grattis!!!

2008-07-24 @ 11:29:49
Postat av: Sann

Vart har du tagit vägen då?

2008-08-11 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0