Löning..

JIhooo första riktiga lönen som sjuksköterska =) inte så mycket att hurra över.. men är man van vid 6900 i månaden så blir man riktigt överlycklig för 14300 =) + att jag får 4000 retroaktivt från jan i morgon =) Så jag slog på stort och köpte mig en tv i tisdags =) En 32 tums plattis.. suuuuuperfin =) Sååå nöjd.. hade ju en lite frukost tv tidigare, så det gjorde stoooor skillnad vill jag lova ;) Låg hela tisdagen och onsdagen på soffan och tittade på min nya fina tv =)

Köpte lite grejjer till lägenheten i tisdags också, så nu är den komplett.. förutom lite vinglas som jag ska åka och köpa i dag inför min fest på lördag..
Sitter på jobbet nu.. det går finfint! Och med dagmatten går det kanon.. kan inte bli så mycket bättre just nu.. I kväll ska jag städa undan kartonger och frigolit från tv:n sen ska jag och sanna på en liten shoppingtur när hon slutar.. Sen blire storstäd inför helgen.. I mån jobbar jag till 15, då ska jag åka och handla mat sen på kvällen kommer staffan =) som jag har längtat.. det är mer än en vecka sen nu =) sågs sist i fredags, vart ju bara korthelg då.. så vi har massor med mys att ta igen =)

Och på lördag kommer mina tjejer, fan vad kul det ska bli..
Hämtade hem min telefon i går också.. äntligen! Nu slipper jag det svarta strecket mitt i displayen.. Jaja.. nej nu ska jag käka lite lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0