JObbar på...

Ja.. jag har ingenting att klaga på.. Allt går hur bra som helst just nu.. mitt liv är näst intill perfekt =) Jobbet går riktigt bra och jag har äntligen fått tag i en dagmatte.. Hon bor i huset bredvid mig och pluggar på distans, hur bra som helst.. hon har själv en staffe, en tik.. Så det känns kanon..

Sitter på jobbet just nu.. Har ju inget eget interet ännu =/ Men det kommer..
I helgen blire jobb.. Min kärlek ska stanna kvar i örebro för det kommer en kompis ner och de ska ut på lite rajtan tajtan =) helgen efter är jag ledig och då blire inflyttningsfest hos mig =)

Nej nu ska jag jobba vidare... hej svejs

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-02-20 @ 12:15:07
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0