Äntligen helg...

Äntligen slut på mina förmiddagar.. Har gjort 3 i rad nu.. men i helgen är jag ledig.. Ska bli såååå skönt.. I kväll kommer Staffan =) Det blir bara mys och ännu mera mys.. I mån kommer mina vänner och vi ska dricka lite vin och ut på krogen och skaka rumpa =) ska bli väldans trevligt.. Har städat och fejat i lägenheten hela veckan, har ju inget annat för mig om dagarna.. så den är sååå fin..

Sitter på jobbet och har gjort klart mitt.. nu väntar jag på att få äta lunch och rapportera vidare till eftermiddagen.. sen ska jag ut och göra stan =) blir nog bara systemet, sen orkar jag nog inget mera..

I går kväll träffade jag sanna, vi var på shoppingrunda.. köpte vinglas och shotsglas.. sen var vi till ica maxi och inhandlade mat..

I kväll ska jag bjuda min älskling på lax, pasta och citronsås =) mmmm..

Någon som har nåt hett tips på hur man får hundar att sluta äta upp ens post? Måste skaffa mig en brevlåda av nåt slag, 3 dagar i rad nu har den lille fan ätit upp vartenda brev, räkning och reklam.. nej nu ska jag väl göra nåt vettigt av det här också..

Kommentarer
Postat av: Hannie

Spika fast en sån där postkor (typ som en cykelkorg) på dörren så posten landar i den och ingen vovve kommer åt den :)

2008-02-29 @ 23:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0