Vill hem och sova..

I morse vaknade jag kl 11 !!! Slutade jobbar 7, kanske inte så jättebra.. endast 4 timmars sömn och skulle ut och jobba en natt till.. KUnde i vilket fall inte somna om.. Tog med mig Sanna och åkte ut till Valbo och trängdes bland folket.. Köpte nya strumpbyxor och underkläder.. Har beställt 3 klänningar fårn nätet som borde komma före nyårsafton.. en jättesöt klänning som jag ska ha på nyår...
Efter valbo lyckades jag somna i ytterliggare 2 timmar.. det var välbehövligt och skönt..

I morgon har jag ingenting inplanerat.. Träna och mysa med mina favoritkillar.. På tisdag är jag ledig, då får jag också lön.. ska ut och se mig efter en topp till min favoritkjol.. som jag planerar att ha på julafton och juldagen..

I natt äre jag och brinkman.. Vi har det rätt lugnt.. vinterkräksjukan har tagit om på vissa salar, men vi har en undersköterska med oss som sköter dessa.. Skönt det.. Vägrar att bli sjuk nu inför jul !

Kommentarer
Postat av: IZZAH

Ta dej en titt på min auktion kanske fallar just dej i smaken http://izzah.blogg.se/design/2008/december/2-auktion.html

2008-12-22 @ 02:11:36
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0