Ruskigt lycklig..

Ja jag är hur lycklig som helst just nu =) Kan det verkligen gå såhär bra? Det känns som om nåt kommer att rasa snart.. Mitt liv är för bra för att vara sant nu.. men men.. jag tänker njuta så länge det varar..

Jag och Magnus ska flytta i hop nu =) jag vet inte om jag skrivit om det tidigare.. men så äre! Har börjat flytta lite smått.. fick över alla mina kläder dit i dag.. Har typ bott där i 2 månader nu i samma kläder.. dags att få dit resterande.. Slängde två fulla sopsäckar till UFF också, kändes bra =) skönt å bli av med lite överflöd, som jag ändå aldrig använder..

Annars händer det inte så mycket.. Förutom att jag fått en fast tjänst på jobbet =) Känns jätteroligt! Fortsätter att gå upp i vikt, mindre roligt.. skärpning nu! Nästan så jag måste avge ett nytt nyårslöfte, som förra året.. då rasade jag nästan 10 kilo direkt..

LÄngtar sååå efter jul nu.. Älskar varenda helg.. så mysigt å tända ljus.. I lördags bakade jag pepparkakor och satte i hop ett pepparkakshus och i söndags bakade jag och magnus lussekatter =) Myspys..

I helgen är ja ledig och vi ska till Miranda på barnkalas..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Tessa! Måste bara säga att det är roligt att läsa att du hittat kärleken å är så lycklig :) Du får ta och lägga ut en bild på honom hörru ^^ Kram

2008-12-09 @ 18:52:00
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0