Extra tur på 105:an

Ja egentligen skulle jag vara ledig som i dag, lördag.. Meeeen de ringde mig på e.m och undrade om jag ville ta ett extra pass... Kval. övertid säger man inte nej till ;) Och Magnus jobbar ju ändå 12 i morgon, så då kan jag lika gärna sova bort lite tid..

I dag har jag haft en bra dag.. Var ute med Nemo i morse, var och tränade på gymmet.. hem och duscha, sen mötte jag upp anna conradsson på stan.. riktigt roligt å se henne igen =) Hon pluggar nu i Östersund till socionom, träffade henne senast i sommras någon gång.. Vi tog ett varv på stan.. Sen gick jag hem och la mig på vår nya underbara soffa som vi hämtade i veckan.. En diva-soffa som vi besällt ifrån Smaksak.. Såg två disneyfilmer och sen somnade jag =)

När Magnus kom hem åkte vi och handlade två kycklingsallader, som smakade otroligt gott.. sen var det bara å pallra sig iväg till jobbet =) Ska även jobba i mån natt, men det är mitt ordinarie schema..

Är ledig måndag och tisdag, skömt det.. då ska det sista ordnas inför jul =) Måste inhandla nått nytt å ha på mig.. Är bortbjuda på nyår till Magnus vänner i sandviken och sen äre ju 50 årsfest i januari =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0