Semester.. snart

Ja nästa vecka drar vi.. Har ingen aning om vart än, men det visar sig i slutet på¨veckan.. förhoppningsvis =) Vi tar en sista minuten, sanna och jag =) det ska bli så otroligt skönt..

I helgen har jag vart ledig.. var ut i fredags.. mycket trevligt ;) Lördagen befann jag mig i Hofors nästan hela dagen.. åkte lite mc hälsade på lite vänner.. Sen sov jag och sanna där och så åkte vi mc hela söndagen! Vi åkte till sågmyra och jag fyndade skor 2 par för 200 kr! Jättesnygga! sen åkte vi vidare.. stannade och käkade i bjurs, åt glass i torsång.. supermysigt var det..
Sen på e.m var jag och Nemo på hundkurs! Han var jätteduktig!! Helt otroligt.. Och mina kursledare tycker att det är så roligt med en staffe på tävlingslydnad =) Jag hoppas verkligen att vi kommer tävla 28 sep =) de tror så i alla fall, ledarna alltså.. det är så himla kul...

I dag ska jag träna med Nemo och sen ska jag och sanna träna lite också.. gym blir det.. har 3 filmer hemma också som jag ska hinna se innan söndag.. Sen har jag en del att stå i inför resan.. saker som måste handlas, kläder som måste tvättas =)

Kommentarer
Postat av: Nanni

Grattis till Mc kortet! Kul att du gör så mycket med din hund! Roligt att läsa! all lycka till er och er lydnadsträning/tävlig! mvh Nanni!

2008-08-26 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0