Rhodos here we come!

ÄNTLIGEN!! Har jag internet hemma =) Det var verkligen på tiden, ska försöka bli bättre på att uppdatera nu ;)

Om Exakt 6 timmar kommer mina föräldrar och hämtar mig och sanna och skjutsar oss till arlanda =) Fy fan vad skönt det ska bli.. Helt underbart med lite soooool.. Förhoppningsvis ;) Kl 12 i mån kliver vi av på rhodos.. har packat hur mycket som helst i min nya snygga zebra randiga resväska =) Säkert alldeles för mycket..

I går var v ut på heartan också.. Therese blev alldeles för full av någon väldigt konstig anledning.. vet inte hur det gick till =) Men roligt hade vi.. Träffade snyggingen med magmusklerna och en gammal vän som jag träffade mycket förut, men sen försvann han bort.. Det var jättekul.. Han var lika söt som vanligt..

Har vart nere på stan i dag och försökt fördrivit tiden.. såg lite på crusingen sen käkade vi en pizza.. Nej nu ska jag försöka sova nån timme.. Har spelat in Masjävlar på min hårddisk ska se lite utav den =)

Nattinatti alla och ha en underbar vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0