Trötter..

Det är jag i dag =) Jag och syster var ut på partaj i går.. ingen bra idé när man jobbar dagen efter, man blir så trött.. seg.. tur att det är lugnt och skönt på jobbet.. i kväll ska vi i personalen beställa pizza =) mmmm..

I går var vi hem till hofors en sväng och åt tacos med mor och far.. Var förbi jessica och jimmys nya hus.. huuuur fint som helst! Det kommer bli skitbra när de rustat klart och så.. sen efter det skjutsade David in oss till mig och så drack vi lite vin, pratade lite skit och gick sedan ut på heartbreak! det var riktigt trevligt..

I morgon är jag ledig, gissa om jag ska sova då ;) hoppas på att det blir lika fint väder som i dag.. Det tog emot att cykla till jobbet i dag alltså.. usch.. Blir det finväder ska jag och Nemo ut och promenera i timmar.. just det och så ska vi ju på hundkurs =)

Kommentarer
Postat av: Linda

du får ta o uppdatera lite oftare ;)

2008-04-23 @ 14:14:03
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0