Sammanfattning av helgen..

Ja i fredags var det meningen att vi skulle ta en after work i solen nere på stan.. det blev en seeeen after work.. KOm inte i väg förrän efter 22 tror jag.. då gick vi till helt enkelt och tog mer än en öl.. men trevligt var det! Massa folk.. Fick även ragg.. tyvärr av en 38 årig 3 barnsfar =/ inte intresserad sa jag och gick därifrån..
På lördag f.m mådde man som man förtjänade.. skulle inte ha tagit den sista ölen inte den näst sista heller.. Jag släpade mig i alla fall ner på stan med anna och sanna som jag hade lovat.. Men efter lite fetmat var man ju på topp igen då.. På lördag e,m styrde vi peugoten mot Hofors.. det var ju orkhandboll!! ANna C skulle följa med.. vi käkade med mina föräldrar och gjorde oss i ordning där för att sedan träffa resten av tjejerna hos emma.. det var hur mysigt och trevligt som helst.. det var jag, anna, sanna, emma, jessica och jenny.. sen kom även madde och min kusin emma dit.. efter några glas vin gick vi upp till kolargatan där det var fest.. Det ångrar vi ju efteråt, för där var det ingen höjdare! men men.. efter 23 gick vi i alla fall till folkan.. massa trevligt folk.. riktigt bra musik.. när vi dansat oss trötta och efter att anna fått ordentliga skavsår tog vi vårt pick och pack och knallade hem till anna där jag, anna c och sanna sov..
Tog en pizza med tjejerna i går på söndagen innan vi åkte hem.. Skitbra helg! Förutom att det gick för snabbt..

aja.. I dag är det måndag, ny vecka nya tag.. sitter på jobbet och har det bra.. i e.m ska jag träna och gå med hundan, hoppas jag hinner handla mat också.. Och så ska jag se hur det har gått med min nya dagmatte.. hennes första dag i dag =) men det borde inte vara några problem...

Nej nu ska jag fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0