Nattskift..

Jajamenn.. Mitt första nattskift ever på 105:an... Hittills har det gått riktigt bra =) Fastän jag trodde när jag kom att det skulle bli en helvetesnatt, men det har gått bra.. Börjar dock känna av tröttheten.. ska ju tillägga att jag jobbade ett f.m skift innan nattskiftet.. sååå jag har hållt igång sen halv 6 i morse.. lyckades somna nån timme här på e.m.. så det ska nog gå bra!

Mor och far kom och hämtade Nemo, så han slapp vara ensam och så jag kan sova ut i mån utan dåligt samvete.. fick ledigt tors och fre eftersom jag tog det här skiftet då.. så det blir mys!
Pappa lämnade in min dator i dag med =) äntligen!! så snart kanske jag kan installera internet också ;) får se.. jag har det ju på hyran så atte... måste ju ordna med virusprog. och så dårå..

JAja annars då.. såg när de tände på kasen utanför högskolan, riiiktigt stor var den.. den brinner nog i mån när jag slutar också.. alldelkes säkert, så stor var den alltså!

Ska bli skönt å sova ut.. när jag vaknar ska jag nog ta mig en långpromenad ensammen innan jag åker mot Hofors och hämtar hem hunden.. sen får vi se vad vi hittar på =)

Kommentarer
Postat av: Melinda

God kväll på dig! =) Jag har precis gjort om i min blogg, ta gärna en titt och säg vad du tycker om designen. För mycket av något, för lite? Ha en fortsatt bra natt! :)

2008-05-01 @ 01:53:32
URL: http://pindilusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0