Helg jobb igen..

Hehe sist jag uppdaterade jag jobbade jag helg.. det gör jag nu med =)

Meeeen det har ju inte hänt så mycket i mitt not så händelserika liv.. Börjat träna igen efter en veckas förkylning.. Var på nytt corepass i morse, sååå bra var det.. sen joggade jag en runda i boulognen innan jag började jobba.. Syster är barnvakt åt min hund.. Hon ville ha sällskap och jag behövde vara ifred från honom, ibland gå han mig på nerverna.. och nu när jag jobbar såp intensivt blir han så mycket ensam så det är bara bra! Måste erkänn att jag saknar honom lite i alla fall =) I mån kväll ska jag hämta hem honom.. han åkte i går..

Annars då? I helgen blir det inte så mycket av... Jag och sanna ska promenera i mån e.m och så ska jag tvätta.. Min bästa vän håller på å byter hus, kanske jag åker mot hofors för att inspektera =)

Nej nu äre kvällsfika på gång..

Kommentarer
Postat av: SaraMira

Kikar in i din blogg, hoppas jobbet går bra!! :O) ha en mysig helg!!
Kram från Sara o Aprilia

2008-04-18 @ 21:28:30
URL: http://princessmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0